miércoles, 16 de mayo de 2007

IRAKURTZEN ETA IDAZTEN IKASTEA


Idazten eta irakurtzen ikastea ez da ariketa gutxi/asko egin ondoren gertatzen dena, baizik eta prozesu baten emaitza da. Teoria konduktistetan ikuspegi horrek oinarritzen da. Estimulu bati erantzun egokia ematean datza.Erantzun egokia emanez gero, saria ematen da eta txarto izanez gero, ikaslea zigorra jasotzen du. Ariketak behin eta berriz erepakarazi ostean, irakaslea erantzun positiboa nahi zuten. Erantzun positiboa lortu arte, ikasleak ez zituzten ariketak errepikatzen usten.
Gaur egunean, teoria konstruktibista indarrean dago.beste irakasteko modua planteatzen duena.Teoria honen arabera; haurrak jakintza eraiki behar dute.Ez pilatu. Irakasle-ikasleen zereginak erabat aldatzen dute, teoria horrek. Ikaslea konstruktibismo, planteamendu horretan, jarrera aktiboa hartu behar du. Irakaslearen papera aldatzen da.Zer egin behar du? ikasketa errazteko ikasleari baliabideak eskaini behar dizkio, egoera egokiak eskainiz ere. Norbera kanpoan dagoen guztia bereganatuz.

No hay comentarios: